გაკვეთილის მთავარი თემა | საქართველო 1921წ. სახელმძღვალო მე-9 კლ ისტორია |
სწავლების საფეხური | IX კლასი |
მოსწავლეთა პროფილი | 28 მოსწავლე |
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა | განსაკუთრებით მოსწალეებს ჩამოუყალიბებს: პრობლემის გააზრებას და კავშირების დადგენას. პოზიციის შემუშავებას, კრიტიკას და დაცვას. შემოქმედებით უნარს. |
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
| ისტ.IX 3 მოსწავლე აანალიზებს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენას ქართვული სახელმწიფოს განვითარებაზე.ცხრილის საშუალებით შედეგი მიღწეულია თუ მოსწავლე: ცხრილის საშუალებით გამოყოფს საგარეო და საშინაო ფაქტორებს,რომელიც სახელმწიფოს წარმოქმნის ერთერთი მიზეზი გახდა სახელმწიფომ რომელმაც დაკარგა დამოუკიდებლობა ცხრილის საშუალებით მიუთითებს ამ მოვლენის გამომწვევ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს. მოსწავლეებს შემდეგი უნარები ჩამოუყალიბდებათ; პრობლემის გააზრება და კავშირების დადგენა, ინფორმაციის მოპოვება დაორგანიზება, შემოქმედებით უნარი, პოზიციის შემუშავება, კრიტიკა და დაცვა, თანამშრომლობა. |
წინასწარი ცოდნა
| საქარტველოს ისტორია დამოუკიდებლობის პერიოდში1918/1921წლები |
შეფასების საგანი და პროცედურები
| მოსწავლეთა შეფასებისთვის გამოვიყენებ სხვა და სხვა კრიტერიუმებს: ორგანიზებულობა, პრეზენტაცია. ჯგუფურ მუშაობაში რამდენად აქტიურია მოსწავლე და რამდენად ჩართული. |
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
| IX ისტორია ავტ.გ. ანჩაბაძე საკითხის დამუშავებაში საინფორმაციო ტექნოლოგიების ინტეგრირება აუცილებელია. დამხმარე ინსტრუმენტები დამჭირდება; 5 კომპიუტერების, პროექტორი, MS Word, PowerPoint |
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი | გაკვეთილზე მიზნის მისაღწევად ვიყენებ ჯგუფებში წყაროებზე მუშაობას. სლაიდების სასუალებით ბავშვებს თავად ვასუბრებ ჯგუფებში: 1}საქართველოს საშინაო მდგომარეობაზე, 2]საქართველოს საგარეო მდგომარეობა,3]მეზობელი სახელმწიფო რუსეთი, 4]სომხეთი,აზერბაიჯანი, ამ საკითხების პრეზენტაციისთვის ჯგუფებს ეძლევათ 20წთ. ახლი მასალის მიწოდებისთვის მჭირდება 10წთ. შემდეგ ისე ჯგუფებში ხდება წყაროებზე მუშაობა10წთ. შევაჯამებთ საბოლოოდ გაკვეთილს 5წთ.
|
суббота, 26 сентября 2009 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий