суббота, 26 сентября 2009 г.


გაკვეთილის მთავარი თემა

საქართველო 1921წ.

სახელმძღვალო მე-9 კლ ისტორია

სწავლების საფეხური

IX კლასი

მოსწავლეთა პროფილი

28 მოსწავლე



გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა

განსაკუთრებით მოსწალეებს ჩამოუყალიბებს: პრობლემის გააზრებას და კავშირების დადგენას. პოზიციის შემუშავებას, კრიტიკას და დაცვას. შემოქმედებით უნარს.


გაკვეთილის მიზნები და შედეგები


ისტ.IX 3 მოსწავლე აანალიზებს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენას ქართვული სახელმწიფოს განვითარებაზე.ცხრილის საშუალებით

შედეგი მიღწეულია თუ მოსწავლე:

ცხრილის საშუალებით გამოყოფს საგარეო და საშინაო ფაქტორებს,რომელიც სახელმწიფოს წარმოქმნის ერთერთი მიზეზი გახდა

სახელმწიფომ რომელმაც დაკარგა დამოუკიდებლობა ცხრილის საშუალებით მიუთითებს ამ მოვლენის გამომწვევ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს.

მოსწავლეებს შემდეგი უნარები ჩამოუყალიბდებათ; პრობლემის გააზრება და კავშირების დადგენა, ინფორმაციის მოპოვება დაორგანიზება, შემოქმედებით უნარი, პოზიციის შემუშავება, კრიტიკა და დაცვა, თანამშრომლობა.

წინასწარი ცოდნა


საქარტველოს ისტორია დამოუკიდებლობის პერიოდში1918/1921წლები



შეფასების საგანი და პროცედურები


მოსწავლეთა შეფასებისთვის გამოვიყენებ სხვა და სხვა კრიტერიუმებს: ორგანიზებულობა, პრეზენტაცია. ჯგუფურ მუშაობაში რამდენად აქტიურია მოსწავლე და რამდენად ჩართული.




სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები


IX ისტორია ავტ.გ. ანჩაბაძე

საკითხის დამუშავებაში საინფორმაციო ტექნოლოგიების ინტეგრირება აუცილებელია. დამხმარე ინსტრუმენტები დამჭირდება; 5 კომპიუტერების, პროექტორი, MS Word, PowerPoint

გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი

გაკვეთილზე მიზნის მისაღწევად ვიყენებ ჯგუფებში წყაროებზე მუშაობას.

სლაიდების სასუალებით ბავშვებს თავად ვასუბრებ ჯგუფებში: 1}საქართველოს საშინაო მდგომარეობაზე, 2]საქართველოს საგარეო მდგომარეობა,3]მეზობელი სახელმწიფო რუსეთი, 4]სომხეთი,აზერბაიჯანი,

ამ საკითხების პრეზენტაციისთვის ჯგუფებს ეძლევათ 20წთ. ახლი მასალის მიწოდებისთვის მჭირდება 10წთ. შემდეგ ისე ჯგუფებში ხდება წყაროებზე მუშაობა10წთ. შევაჯამებთ საბოლოოდ გაკვეთილს 5წთ.


Комментариев нет:

Отправить комментарий